rudziutki portal

Temat: Łódzki spam
E nie opłaca się. Tylko 30 tys różnicy :P Jeszcze zapomne o wymianie rozrządu i dopiero bedzie :) Albo obudzisz się pewnego dnia i powiesz "Kurde wychodzi na to że wczoraj zmieniałem rozrząd,a przedwczoraj olej" 30 000 to rok mego życia. A każdy rok z viki jest na wagę blachy.
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=70705



Temat: [Sprzedam] Rdzeń ( blachy krzemowe)na trafo do migomatu.
Najlepiej odbiór osobisty w Sulmierzycach (woj. Łódzkie) bo waga blach ok 30 kg cena 50 zł. Blachy można składać, docinać np. uzyskując taki rdzeń (oryginalnie był jeszcze inaczej złożony): Wymiary blach większych ok 92x250mm Wymiary blach mniejszych ok 82x183mm
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1577694.html


Temat: Pytanie o jakość traf 4pietro4
No nie mów że nie umiesz odczytać pliku Excela Transformator 1 Transformator 2 Ilość blach 77 szt./0,35mm 77 szt./0,35mm Waga blach 0,87 kg 0,87 kg Masa transformatora 1,14 kg 1,135 kg Indukcyjność: A - U 12,85 H 12,88 H A - 40% 4,55 H 4,54 H A - 20% 8,10 H 8,09 H U - 20% 0,69 H 0,55 H U - 40% 2,02 H 2,02 H W1 - W2 15,2 mH 15,3 mH A - U zwarte wtórne 17,4 mH 21,7 mH W1 - W2 zwarte pierwotne 13 uH 19 uH Napięcie pierwotne 233 V 233 V Napięcie wtórne 8,09 V 8,10 V Napięcie wtórne pod obciążeniem 8om 7,03V 7,04V Indukcyjność zmierzona metoda 3 woltomierzy 26H. (w szereg...
Źródło: trioda.com/forum/viewtopic.php?t=12534


Temat: podwozie do xraya T1 evo2 -nierdzewka
witam mam do sprzedania niespotykaną rzecz a mianowicie wszystkie 4 blachy do xrya T1 evo2 ze stali nierdzewnej 2mm sam mam taką blachę w modelu i jestem bardzo zadowolony (przynajmniej nie martwię się że coś może sie rozwarstwiać albo pękać ) śmigam na silniku bezszczotkowym i taka blacha bardzo sie spisuje ponieważ jest trochę cięższa od carbonu i auto lepiej sie prowadzi waga blachy( płyty podwozia, płytki usztywniającej, wieżyczki przedniej, wieżyczki tylnej )to 380g tak więc nie jest to bardzo dużo a dużo bardziej wytrzymały materiał oraz bardziej sztywny cena jaka mnie interesuje za taki rarytasik to 150zł (jak dla forumowiczów )
Źródło: forum.rcauto.pl/viewtopic.php?t=41988